Амьдралд ойрхон зөвлөгөө

Энэ тухай нийт 299 агуулга байна. Сүүлд 4 өдрийн өмнө шинэчлэгдсэн.
Standard Post with Image

Таны амьдралыг өөрчлөх энгийн 10 дадал

Өдрийн тэмдэглэл хөтлөх нь өөрийгөө илүү сайн таньж мэдэх, сэтгэлгээнийхээ дагуу ажиллах, санаа зовоосон зүйлсийн талаарх бодлыг зогсоох гайхалтай арга юм.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Нойроо сэргээх хялбар АРГУУД

Сэнгэсэн гаатай, эсвэл өөрийн дуртай жимсний амттай бохь зажлах нь нойр сэргээж, нозоорсон байдлаар хөндийрүүлэх шидтэй аж.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Хүмүүс өдрийн аль цагт хамгийн идэвхтэй байдаг вэ?

уналт ойролцоогоор 16:00 цагийн үед эхэлдэг бөгөөд дунджаар нэг цаг орчим үргэлжилдэг байна. Харин сэргэлт 17:00 цаг орчмын үед болж өнгөрдөг аж.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Хаврын улиралд дархлаа сэргээх амин дэмтэй хүнсний бүтээгдэхүүн

Өвлөөс хаврын улиралд шилжихэд хүний биеийн дархлаа унаж, эрдэс амин дэмээ алддаг. Тиймээс нэмэлт витамин хэрэглэж, хоол хүнсээрээ дархлаагаа дэмжих хэрэгтэй юм.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Ажил чухал уу, амралт чухал уу?

Туршилтын үр дүнд шалгалт өгөхийн өмнө алжаалаа тайлсан оюутнууд шалгалтаа өгч дуусаад спа танхимаар үйлчлүүлсэн оюутнуудтай ижил үр дүнтэй шалгагдсан байжээ.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Цахилгааны төлбөрийн баримтыг цахимаар авч болно

Эрчим хүчний төлбөрийг интернэт банк ашиглан төлсөн хэдий ч НӨАТ-ын баримтаа хэрэглэгчид "Улаанбаатар цахилгаан түгээх сүлжээ"-ний Хэрэглэгчдэд үйлчлэх төвд очиж авдаг байсан

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Ажлын цагаар "дуг хийх" нь эрч хүч сэлбэж, бүтээмж нэмэгдүүлдэг

Лос-Анжелес дахь Калифорнийн их сургуулийн нойр судлалын төвийн захирал, сэтгэцийн анагаах ухааны профессор Жером Сигел өдрийн унтлага нь соргог байдлыг нэмэгдүүлдэг болохыг онцолжээ

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Төрсний дараах хоолны дэглэм

Эрүүл зөв хооллолтоор хоолоо хасалгүйгээр, хөхөө ч сайн сүүтэй байлгаж, жингээ ч хангалттай хасахад туслах хүнсийг нэрлэж байна.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Ой тогтоолтоо сайжруулах хялбар аргууд

Өдөр бүр алхам тутамд хэн нэгний зүс царай, нэр, утасны дугаар зэрэг энгийн зүйлсийг нэг бүрчлэн санах шаардлага гардаг.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Аз жаргалыг тань үгүй хийдэг 12 зуршил

Зуршил бидний амьдралд маш чухал нөлөө үзүүлдэг гэдгийг хүн бүр мэддэг. Тодруулбал, зуршил аз жаргалд шууд нөлөөлдөг.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Хаврын улиралд дархлаагаа дэмжих хялбар арга

Дутуу нойртой явснаар бие организм бүрэн гүйцэд эрч хүчээ сэлбэж чадалгүй ядарч сульдан, өвдөх эрсдэлтэй. Харин сайн унтаж амрах үед гаднын биетэй тэмцдэг дархлааны эс ялгардаг болохыг эрдэмтэд тогтоожээ. Тиймээс өдөрт 7-8 цаг унтаж амрах хэрэгтэй.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Хүүхдийн суулгалтыг хэрхэн эмчлэх вэ

Суулгалтаар өвчилсөн хүүхэд биеийнхээ шингэнийг богино хугацаанд алддаг.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Жаргалтайгаар галбиржих зургаан зөвлөгөө

Дэглэм барьсан хүмүүсийн олонх нь богино хугацаанд буцаад жин нэмдэг болох нь тогтоогджээ. Зарим тохиолдолд өмнө байснаасаа ч илүү таргалах нь бий.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Ковид19-ийн эсрэг вакцин хийлгэхийн өмнө болон дараа юунд анхаарах вэ

Вакцин хийлгэсний дараа хэсэг газрын болон ерөнхий бие махбодыг хамарсан хариу урвал өгч болно.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Т.Саранцэцэг: Гэрээсээ ажиллаж байгаа бол төлөвлөгөө гаргах хэрэгтэй

"Коронавируст халдвар /COVID-19/-ын үед өдрийг хэрхэн үр бүтээлтэй өнгөрөөх” талаар СЭМҮТ-ийн Сэтгэцийн эмч Т.Саранцэцэг зөвлөгөө, мэдээлэл өглөө.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Зүрхний хэм алдалтын шалтгаан

Зүрхний хэмийн алдагдал буюу аритми гэдэг нь зүрхний хэсгүүдийн агшилтын дараалал, хэмнэл, давтамж алдагдахыг хэлдэг.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Хэт амттай хоол биднийг аз жаргалгүй болгодог

"The Forensic Nutritionist" номын зохиолч, хоол тэжээлийн мэргэжилтэн Фиона Так нь зарим хүнсний бүтээгдэхүүн хүмүүсийг аз жаргалтай болгож, сэтгэл санааны байдлыг дээшлүүлдэг болохыг онцолжээ. Мөн аз жаргалын хоолноос гадна биднийг уйтгар гунигт автуулдаг хүнсний бүтээгдэхүүн байдаг аж.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Шатахуун хэмнэх үр дүнтэй аргууд

Замын бартаа гаргах гэж байн байн хурдаа сааруулахаас зайлсхийн холын бараа харж явах нь хэмнэлт хийх нэгэн арга юм.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Энэ хаврын хумс будалтын чиг хандлага

Зарим жил тод өнгийн будалт, элдэв чимэг, зүүсгэл тренд болдог бол заримдаа минимал хумс моданд ордог.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Зээлийн мэдээллийн сан дахь сөрөг мэдээллийг арилгуулах боломжтой юу

Зээлийн мэдээллийн сантай холбоотой түгээмэл асуулт, хариултыг нэгтгэн хүргэж байна.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Хурдан хугацаанд жин хасах "шидэт" дүрэм

уг аргыг хэрэгжүүлснээр илүүдэл өөхөө шатаагаад зогсохгүй, нойрны асуудал арилж, цусан дахь сахарын хэмжээ тогтворжих юм

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Сарын тэмдгийн үед дасгал хийх нь зөв үү

Сарын тэмдэг ирснээс хойш 14 хоногийн хугацаанд дасгал хийхэд маш үр дүнтэй байдаг аж.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

В.Баярмаа: Цар тахлын улмаас хүмүүс нойргүйдэл, сэтгэл гутралд өртөж байна

Эхний судалгаанд 4000 гаруй цахим хэрэглэгч хамрагдсан. Эдгийн 23 хувьд нь нойргүйдэл, 28 хувьд нь сэтгэл гутралын шинж тэмдэг ажиглагдсан бол сэтгэл түгшилт 23 хувьтай илэрсэн.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Зөв хооллох таван дүрэм

Өглөөний цай нь бодисын солилцоог эрчимжүүлнэ. Цусан дахь сахарын хэмжээг тогтмол хэмжээнд байлгана. Өлсөх мэдрэмжийг багасгаснаар өдрийн туршид их идэх эрсдлээс хамгаална.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Цаасан ном VS Цахим ном

Ном уншихад агуулга ойлгох л чухал гэж бодож болох ч мэдрэмж маш чухал үүрэг гүйцэтгэдэг байна.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Нойрны талаарх сонирхолтой баримтууд

Унтаж буй хүнээс аалз айдаг

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Амны хаалтны тууралт буюу маскнегээс хэрхэн сэргийлэх вэ?

Үнэртүүлэгчтэй бүтээгдэхүүнээс татгазах нь чухал юм.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Өөрийгөө үнэлэх үнэлэмж 60 насанд дээд цэгтээ хүрдэг

Энэ талаар сэтгэл судлалын Psychological Bulletin сэтгүүлд нийтэлсэн байна

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Хоолны хатуу дэглэм нь сэтгэцэд сөрөг нөлөө үзүүлдэг

хооллолт сэтгэл зүйн байдалд нөлөөлдөг эсэх талаар хоол зүйн эрдэмтэд нийт 18 судалгааг харьцуулж, дүгнэлт хийсэн байна.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Унших дадалд суралцаж, ухаан тэлэх зөвлөгөө

Хэрхэн номын “хорхойтон”, уншилтын “мастер” болох зөвлөгөөг хүргэж байна.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Бөх нойрсохын тулд ямар ундаа уух вэ?

Өглөө нь гайхалтай мэдрэмж төрүүлэх энгийн бөгөөд эрүүл сонголтууд

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Цахилгааны төлбөрийн НӨАТ-ын баримтаа хэрхэн авах вэ

Цахилгааны төлбөрөө бэлэн бусаар төлөөд НӨАТ-ын баримт авч чадахгүй байгаа талаар иргэд асууж байгаа тул бид энэ талаар тодрууллаа.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Нэмэлт амин дэмийг зөв хэрэглэж, дархлаагаа дэмжээрэй

Өөрт шаардлагатай амин дэм, витаминыг хэрэглэх нь дархлаа дэмжихэд тустай.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Цаг хожих 10 арга

Өглөө бүр 15 минутыг тухайн өдөр хийх зүйлсийнхээ жагсаалтыг гаргахад зарцуул.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Давс хүний биед хэрэгтэй юу?

Бидний өдөр тутам хэрэглэдэг давс маань натри, хлор гэсэн химийн хоёр элементээс бүтдэг.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Дугуй унахад цусны даралт тогтворжино

Цусны даралт ихсэх өвчтэй хүмүүсийг тогтмол дугуй унахыг зөвлөдөг.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Уруулын будгийн тухай таныг гайхшруулах 7 баримт

Уруулын будаг сэтгэл санааны байдлыг дээшлүүлдэг.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Оргилуун дарсны талаарх сонирхолтой баримт

Оргилуун дарс нь холестерины хэмжээг багасгадаг.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Гэрийн нөхцөлд үдэшлэгийн будалт хийх зөвлөгөө

Шинэ жилийн баярын үдэш гэрийн нөхцөлд гоёлын будалт хэрхэн хийх талаарх мэргэжилтний зөвлөгөөг хүргэж байна.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Баярын бялуугаа гэртээ бэлтгээрэй

Шинэ жилийн баярын ширээгээ чимэх амтат бялуугаа гэртээ бэлтгэх жорыг хүргэж байна

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Шинэ онд аз, амжилт дууддаг улс үндэстний өвөрмөц заншил

улс бүрийн хүслээ шившиж, хүссэнээ биелүүлэх зан үйл нь харилцан адилгүй байдаг аж. Тухайлбал, зарим улс оргилуун дарсанд хүслээ шивнэдэг бол зарим нь хайртай нэгнээ үнсэх, хаалга, цонхоо онгойлгох зэргээр аз жаргал, амжилт дууддаг байна.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Гэрийн нөхцөлд гуаша иллэг хийж, гоо сайхнаа тодотгоорой

Гуаша иллэг гэдэг нь Хятадын уламжлалт анагаах ухаан, гоо сайхны эмчилгээнд ашиглагддаг хаш чулуун иллэг юм

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Хөл хорионы үед бясалгаж сураарай

Бясалгал хийх нь тайвшрах үе, ид үе, төгсгөлийн үе гэсэн гурван үе шаттай

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Өөрийгөө бусадтай бүү харьцуул

Хэзээ ч битгий өөрийгөө бусадтай харьцуул. Учир нь чи бол цор ганц.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Хуримтлагдсан стрессээс хэрхэн ангижирах вэ?

Тохирсон хамгаалах тогтолцоогоо танин мэдэх хэрэгтэй

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Гоо сайхны цүнхэнд хамгийн их бактери агуулагддаг

Эмэгтэйчүүдийн гоо сайхны цүнх доторх арван бүтээгдэхүүн тутмын есөд нь элдэв өвчлөл үүсгэдэг олон төрлийн нян үржсэн байдаг аж.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Цагаан гаа хэрэглэх 5 шалтгаан

Цагаан гааг олон зууны туршид хоол амтлах болон эмчилгээний зориулалтаар ашиглаж ирсэн. Зөвхөн амт сайжруулаад зогсохгүй архаг хуу

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Дасгал хийхэд тархи амардаг

Зөв дасгал хөдөлгөөн бол эрүүл амьдралын хэв маягийн салшгүй нэг хэсэг.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Өдөр тутмын хэв маягаа өөрчлөх 7 алхам

Өнөөдрөөс эхэлж, ердөө 7 хоногийн дараа та амьдралдаа жижиг боловч үр дүнтэй ахиц дэвшлийг анзаарч эхлэх болно.

Цааш үзэх
Standard Post with Image

Цусны даралтыг хэрхэн зөв хэмжих вэ

Дараах зааврын дагуу цусны даралтыг зөв хэмжинэ

Цааш үзэх